Förändringen... Från långt blont hår till kort brunhårig page

Det är väldigt kul att titta tillbaks på gamla bilder. Ibland känner jag faktiskt inte ens igen mig själv. Jag är en fena på att "byta utseende", dvs tona håret, klippa mig, sminka mig på olika sätt osv.

April 2010:



Rödhårig och lugg. Minns att jag denna månad klippte mig hos Tony & Guy, men var ej nöjd med resultatet så när jag kom hem klippte jag lugg själv(!).

Maj 2010:



Luggen har växt ut så pass mycket att jag ej har den framme längre, trivdes för övrigt inte i lugg speciellt mycket. Håret har jag tonat brunt.

Juni 2010:



Min brors student. Jag har ej gjort så mycket med håret, därav börjar det bruna gå ur och istället gå mot det rödare hållet igen...

Juli 2010:



Vääldigt rött. Åh. Saknar faktiskt mitt långa hår lite när jag ser detta...

Augusti 2010:



Jag är brunare och håret är ännu mer sommarblekt.

September 2010:



Vi hade en underbar semester i Kenya och jag passade på att sätta in löshår plus fläta håret. Detta tog ungefär en hel dag. (Till manväns besvikelse, hehe). Man kan inte klandra mig för att inte våga iaf! Vet inte om håret passade in sådär jättebra på mitt dåvarande bankjobb, men jag trivdes i det...

Oktober 2010:



Har tagit ur flätorna och gått mot det brunare hållet igen.. Höst höst höst.

November 2010:



Fortfarande brunhårig. Tror även jag klippte topparna här. (Vad små vi ser ut btw! Haha åh.)

December 2010:



Bestämde mig för att go "all in" med det bruna. Är ju nästan svarthårig här.. Men jag trivdes väldigt bra i denna hårfärg! Matchar manväns perfekt också ;) Här var vi för övrigt nyförlovade...



2011 kommer i ett annat inlägg!


Kommentarer
FANNY (: säger:

Härlig blogg(:

2011-10-23 | 14:48:41
Bloggadress: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
neli säger:

så fina ni är tillsammans du och killen =)

gillar din blogg tjejen =)

2011-10-23 | 21:01:32
Bloggadress: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback