LONDON CALLING

Åh. London. Älskade London. Staden som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta. Har upplevt så mycket i denna stad. Dels bott där och även varit på semester huuuuuuuur många gånger som helst.

Behöver jag ens säga att jag är sugen på att åka dit?

Lite såhär såg det ut i våras när jag och manvän var där...












Alltså. Åh.

Ibland är jag så övertygad om att jag är menad att bo utomlands. Det känns så rätt.

Samtidigt så lockar Sverige. Min älskade familj, fin natur och allt man har i sitt hemland.

Å andra sidan känner jag mig inte svensk för fem öre.

Men mer om det någon annan gång.




Kommentarer
Carina Wretman säger:

Sverige kommer alltid att finnas i ditt hjärrta, sverige kommer alltid att finnas kvar, sverige kommer alltid att vara en stor del av ditt liv. Men att lämna sverige för ngt anat är inte att lämna förgott. Vi finns kvar, Sverige finns kvar, dina minnen fins kvar. Så varför tveka om du vill så kan du, om du kan så vill du! Om det känns rätt så klart att du/vi ska åka, håll på magkänslan för den är aldrig fel! Go Girl Go!

2011-11-30 | 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback