Ny matta till köket

Många kan nog tycka att vårat mattval i köket är lite udda. Är nog mer vanligt att man har trasmattor än ryamattor(!) i köket. Men regler är till för att brytas! Jag tycker det känns som att vi har en liten "gräsmatta" i köket. Måste erkänna att jag (som mest gillar vitt och rosa) fattat tycke för grönt i heminredning... Tro det eller ej. Min kära manvän har påverkat mig mer än jag anar tror jag. Hursom; grönt i hemmet inger lugn och det känns som att man har fått in lite av naturen. Just nu är det ju inte speciellt grönt ute så då kan det behövas lite gröna färgklickar...



Kommentarer
odchudzanie säger:

fashionjungle.blogg.se is super
Odchudzanie tabletki

2012-11-04 | 09:51:06
Bloggadress: http://www.youtube.com/watch?v=mcLG-zdw0OY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback