Året som gått.




Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger sällan några nyårslöften och det gjorde jag inte inför 2010.

Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Tunisien, Kenya och Riga.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Jag har saknat min träning och framförallt; dansen. Det är definitivt något jag vill ha mer av 2011. Något annat jag saknat är mitt skrivande... Fick en impuls nyss att bygga vidare på mitt skrivande.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Den 1a december 2010. Dagen då Han med stort H friade.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag har vågat älska. Igen. Och att jag har börjat på nytt jobb.

Största misstaget?
There are no regrets, only lessons.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk; ja. Skadat mig; nej.

Bästa köpet?
Min sängram. Tidigare hade jag två 90sängar som stod tillsammans men nu är det en enda stooor säng.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hrm. Vår resa till Kenya. Eller nej föressten! Vad dum jag är. Utan tvekan - min lägenhet. Köpte en lägenhet för första gången i mitt liv.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få somna och vakna i Hans famn.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Detta år har varit en riktig bergodalbana. Minst sagt. Året började med en depression och slutade väldigt lyckligt. På många sätt har det varit ett ledsnare år jämfört med tidigare, samtidigt som det på andra sätt varit ett av mina lyckligaste år någonsin. Jag antar att lycka och olycka går hand i hand.  

Hur tillbringade du julen?
Med dom jag älskar mest.

Blev du kär i år?
Ja. Sådär fjärilar-i-magen-kär som man tror bara existerar i sagorna.

Favoritprogram på TV?
Utan att överdriva; jag kollar nästan aldrig på tv. Men måste nog säga arga snickaren om jag ska välja något.

Bästa boken du läste i år?


Bästa filmen du såg i år?
Jag passar. Är så dålig på att minnas både böcker och filmer. I alla fall namn. Men Candy är en återkommande favoritfilm.  

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vaknade i manväns säng och fick de finaste presenterna någonsin. Allt var så fint. Senare på dagen firade jag med familjen. Åt princesstårta (som jag älskar) med världens största groda på.  

De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat en hel drös med härliga människor via mitt nuvarande jobb som jag började i juni.

Högsta önskan just nu?
Att få leva ett långt, friskt och lyckligt liv. Hur tråkigt och simpelt det än låter så önskar jag mig inte något annat. Lycka innebär iofs otroligt mycket för mig och det skulle jag antagligen skulle kunna skriva en hel bok om; men kort och gott; min högsta önskan just nu är att få leva ett långt, friskt och lyckligt liv tillsammans med de människor jag älskar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback