Måndag kl 22:16

Nej jag har inte slutat blogga.

Bara tagit lite julledigt.

Samtidigt som jag har väldigt blandade känslor inför bloggandet. Har svårt att få ner en mening. Och har svårt att hitta inspiration. Hrmm. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det.

Jag vill, men ändå inte.

Vill ha tillbaks alla mina läsare jag hade på mina gamla bloggar. Men efter jag har "börjat på ny kula" men ny bloggadress osv finns inte många med mig längre.

Och det gör liksom att man tappar lusten. Och inspirationen.

Som den attention hore man är ;-)

Vi får se.......


Kommentarer
Sonny Solklar säger:

Nej en del försvann när du bytte.



Då var din blogg iofs mer en dagbok.



Det bor en journalist inom dig, släppt ut den.

2011-12-27 | 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback