En massa konstiga cravings




Var bortbjuden på middag igårkväll och gissa vad det bjöds på? Underbart god skink & broccolipaj. Skulle egentligen steka blodpudding till middag ikväll i min ensamhet, men kände mig inte alls sugen på det. Knatade in på Konsum istället och köpte en paj.

Jag hamnar i "perioder" ibland då jag gärna äter samma sak, varje dag. Sedan tröttnar jag på det och tar ett uppehåll. Manvän brukar säga "jag fasar för dagen då du är gravid, då lär du få massa konstiga cravings".
He-he, jag är också lite rädd för det om jag ska vara ärlig. Om jag redan som icke gravid har en massa konstiga cravings ;-)


Kommentarer
Novembersara. säger:

SV: Ja, han är duktig :) Han är ju snickare så han ska ju kunna sånt där ;D jag gillade inte heller det blåa i hallen först, haha :p men nu så har jag ändrat mig faktiskt :D

2011-12-01 | 18:41:46
Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/
Novembersara. säger:

HAHAHA, läste först nu att du skrivit om crawings.. Vänta du bara tills du är gravid :P jag är i vecka 17 nu och blir sugen på allt mööjligt konstigt :P bland annat senap och saltgurka ;D

2011-12-01 | 18:42:51
Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback