Ny skänk och måndagsfunderingar..

Vilken strålande dag! Solen skiner och det är blå himmel. Mina vårkänslor flyger omkring i kroppen. Känns som att jag får en massa extra energi av solen. Sitter vid vårat köksbord och tittar ut över gården. Några småbarn leker vid lekplatsen och en annan granne solar på terassen. Njuter verkligen av att se villor, radhus och Låga lägenheter. Inga höghus i sikte!

Vi köpte en skänk igår föressten som jag har glömt att visa. Riktigt fin om jag får säga det själv. Vi behövde lite mer förvaring i köket eftersom att vi knappt har ett skafferi och denna blir perfekt längst med ena väggen.




Kommentarer
josefine säger:

det är en iphoneapp som heter hipstamatic :)

2011-04-04 | 19:41:44
Bloggadress: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback