FINNS SÅ MYCKET FINT ATT SKRIVA

Har varit på semester i mitt älskade Kenya. Med min prins. Jag visade honom mitt paradis på jorden. Bilder kommer. Det riktigt kliar i fingrarna att ladda upp bilderna och börja redigera!

Annars då? Jora. Jag är med i en fototävling som heter Mitt i. Hoppas innerligt på att vinna. (Såklart. Annars finns ju ingen anledning att ställa upp i en tävling)

Har även röstat idag. Min röst la jag på Folkpartiet (är medlem i luf, liberala ungdomsförbundet). Men mer om det någon annan gång.

Har flätat hela mitt hår i små små små flätor. Känns väldigt ovant och jag funderar just nu om denna dresscode (eller ska man säga frisyr-code) platsar på mitt jobb. Den som lever får se! (Imorgon med andra ord).

Finns så mycket fint att skriva. Som att jag simmat med vilda delfiner och varit på kärlekssemester som rubbat min tillvaro.

Men det är allt för denna gång. Nu ska jag äta tacos!



Kommentarer
Angelica säger:

längtar tills jag får se dina fina bilder och höra dina stories!! måste ses snaarast tusse! <3

2010-09-20 | 02:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback