VIP-biljett till rosabandet gala

Månaderna. Veckorna. Dagarna. Timmarna. Minuterna. Dom flyger förbi. Man hinner knappt blinka innan en dag är över. Det är så mycket "måsten" som ska göras och jag har nog fallit ner i det där vardagsträsket när man bara kör på som vanligt. Kör; ba kör, liksom.

Sitter i soffan och är helt slut. Bokstavligt talat. Mitt fina hjärta serverar mig saft (älskar fortfarande det fråga mig inte varför; hej-jag-är-fem-år-gammal). Han bäddar också in mig i en varm filt och lagar middag. Det blir currykyckling med ris. Gott gott!

Tillbaks till minuterna som går så fort. Min fråga är; är det värt det? Nej. Stressa inte i onödan. Man får inte glömma bort att stanna och andas. Glöm inte att andas, som jag ofta säger till mig själv.

Vann en VIP-biljett till Rosa bandet galan i GBG nästa vecka, så jag åker antagligen dit om jag hittar något sällskap. Ska bli riktigt kul. Då var även denna måndag räddad!

Från det ena till det andra; nedan bjuder jag på ett litet glädjeskutt från resan till Kenya för ett par månader sedan. Önskar att jag hade den energin just nu. Aja; lite mat gör nog susen!

Hej så länge.





Kommentarer
Sanna Hyvärinen säger:

Vilken fin header:D

Tänkte fråga om du ville rösta 5 stjärnor på mig här:

http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=13799

Skulle vara jätte snällt, och skulle betyda jätte mycket! Tack på förhand. Puss, ha en fortsatt bra dag :)

(Och ifall du vill att jag ska rösta på dig någonstans, säg bara till:) )

2010-10-22 | 19:52:51
Bloggadress: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback