RIGA PART ONE

För ett par veckor sedan åkte jag och C till Riga. Jag gav honom det i födelsedagspresent i slutet av maj och just denna helg var vi båda lediga, så här är en liten bildserie:




Hytten var liten men fräsch och mysig. Maten var under all kritik. Vi åt på buffén. Aldrig igen! Inte ens köttbullar lyckades dom med. Hua. Men det ska vi inte tänka mer på nu. Fina var vi i alla fall under middagen (om jag får säga det själv). Därefter lyssnade vi på musik och drack drinkar.



Tidigt morgonen därpå vaknade vi i Riga. Åt en god(!) frukost på båten och klev iland.



Pussades lite..



Vi började sakta men säkert promenera från terminalen in mot "staden". Den var en underbar höstdag...



Jag försökte lära mitt stackars hjärta hur man fotar outfits på bästa sätt. Det gick väl sådär. HA-HA. (Sorry älsk!)



Sedan hittade jag en affär som fick mig att vilja dansa glädjedanser och sjunga sånger. Ja; namnet säger väl allt egentligen.



Ville plocka med mig ängeln hem som stod utanför affären. Innan jag hanns säga det högt sa C "nej älskling, en sån där kan du glömma när vi flyttar till ett hus och har tomt". Damn it......

FORTSÄTTNING FÖLJER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback