TUNISIEN MAJ 2010

I maj i år åkte jag, min mor och min bror till Tunisien. Det var en "sola-och-bada-semester" som vi åkte på för att samla krafter och vila upp oss inför kommande sommar. Jag skulle börja på mitt nuvarande jobb och passade på att ta semester "mellan" jobben. Vi bodde på ett jättefint hotell med spa och stranden låg på andra sidan gatan! Vi hade också mat som ingick vilken innebar att vi fick god frukost serverad varje morgon samt middag i form av buffé. Jag älskar att uppleva nya städer och ställen, men ibland behöver man en semester där man iprincip inte går utanför hotellets område. Detta var en sådan semester! Och är det just detta man är ute efter kan jag definitivt rekommendera Tunisien. Väldigt billiga lyxhotell...

Tyvärr glömde jag min systemkamera hemma så manväns digitalkamera fick hänga med istället. Manvän var för övrigt inte med på denna resa eftersom att han jobbade. Jag var borta på hans födelsedag vilket kändes hemskt men jag tror jag kompenserade det genom att överaska honom rejält på hans födelsedag med ett gäng gömde presenter ;-) Hursom; lite såhär såg det ut:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback