DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS

Efter en strålande vecka på jobbet (allt går om man vill) är det dags att ta en välbehövlig helg och samla nya krafter. Jag ska laga en god middag till manvän (har letat efter inspiration i mina kokböcker..) och därefter ska vi ha lite fredagsmys.

Har så mycket planer och idéer att jag knappt vet vad jag ska göra av allt! Borde skriva ner dem och plocka fram idéerna när jag har hjärnsläpp.

Om mindre än en månad flyttar vi (jaaaaaaaaaaa), men tills dess njuter jag av grym utsikt över halva Stockholm och min inredning som jag faktiskt lyckats ganska bra med de år jag bott här....



Min nyaste bok i samlingen "förföriskt gott, menyer för 2".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback