det är sant som dom säger

Dra ut mig från insidan. Forsla ut mitt magra inre så fort du bara kan. Stjäl mitt hjärta och ta tag i min tunga för jag känner av hela mitt hjärta att min tid är kommen nu. En enda kyss från dina magiska läppar och jag är fast, fängslad i ditt inre av magi. Ett enda litet ögonblick och jag är förtrollad. Hänryckt av ditt sätt att se på mig som om jag vore den enda. Det är sant som dom säger, det är svårt att behärska sig när du är änglalik och det är underbart att höra din röst säga mitt namn om och om igen speciellt när orden kommer från ett helgon. Du gör mig svag. Svag för det jag borde hålla mig borta från svag från det som får mig att må så otroligt bra.


Kommentarer
matilda säger:

Tack så mycket!

2010-05-03 | 12:10:45
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/
Cina säger:

Du vet så väl att du har rätt i det du säger.

Och JAG vet att du har det.

Varför, jo, för jag har upplevt samma sak, eller om jag ska vara ärig, så upplever jag detta VARJE dag.

Med en människa som jag egentligen ALDRIG skulle ha träffat. Men så såg våra änglar till att våra vägar möttes.

Och nu har jag haft denna underbar känsla i 5 år.

Jag önskar dig ALL lycka!

2010-05-03 | 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback