Dag 06 – Min dag

Idag är jag hemma från jobbet. Gick hem i onsdags pga det kändes som att jag hade en tennisboll i halsen och jag har haft feber... När jag har feber drömmar jag alltid mardrömmar. Usch. Men idag mår jag i alla fall mkt bättre. Fast 90% av dagen har spenderats i min osköna (tur att vi ska ha manväns när vi flyttar) soffa.



Började dagen med att öppna lucka nr 17. Den innehöll en bodyscrub som doftar citron.



Har skrivit ett par julkort också...



Nu ska jag återgå till soffan och kanal5 play.

Kommentarer
isabell säger:

krya! jätte fina bilder på din blogg, och jätte intressant blogg ju! ;)



svar: vi får hoppas på det

2010-12-17 | 19:50:32
Bloggadress: http://iisabellohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback