Dag 05 – Vad är kärlek?

Någon sa en gång för länge sedan till mig "kärlek är en biologisk illusion. kärlek är inte något äkta."  

Kärlek är det största som finns. Och kärleken är så äkta den bara kan bli. Om det är något här i världen som är äkta, så är det garanterat kärleken. Enligt mig är kärlek grunden till Allt i världen. Det finns olika typer av kärlek, men den är i slutändan densamma; evig och förtrollande. Och mer än så behöver jag egentligen inte skriva. Kärlek är det största som finns!!!!!!! Jag låtar dessa bilder tala för sig själva:
























Kommentarer
Angelica säger:

<333333333333333

2010-12-14 | 10:02:50
Pernilla säger:

DU är kärlek för mig!

2010-12-14 | 19:08:15
Bloggadress: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback