CANT KEEP IT IN IN WHY WALK ALONE WHY WORRY WHEN YOU'VE GOT SOO MUCH TO SEE



Jag har ett hjärta som är fullt av kärlek. Det är fullt av spirande värme som letar sig ut i kroppens alla vener och som sakta men säkert når allt i sin omgivning. Kärleken är oövervinnlig på det vis att den inte tar hänsyn till något, den lämnar inget i sin väg oberört. Jag är så berörd att jag inte finner ord. Kan inte låsa in mina känslor längre kan inte få mig själv att inse att jag svävar på små rosa moln och att det aldrig verkar sluta. OH I CANT KEEP IT IN. Jag vet att hjärtat kan värka på ställen man inte ens visste att det kunde värka på, men jag lever i nuet och.. åh nu är det så underbart att vara kär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback